2019/01/15

Гадны хүмүүсийг ялгаварлах бол дэндүү хортой!

   2007 оны хоёрдугаар сард “Шинэ итгэгчдэд үндсээ аль болох хурдан тавихад нь туслах тусламж ба усалгаа” нэртэй ажлын арга хэмжээг чуулган хүлээн авсан юм. Үүнд “Энэ ажлыг гүйцэтгэхийн тулд шинэ итгэгчдийг услах ажилд гаршсан, үр дүнтэй хүмүүсийг бүгдийг оролцуулах шаардлагатай. Шинэ итгэгчдийг услах ажилд тохиромжгүй хүмүүс оролцож болохгүй. Тэднийг ажлыг хойш татуулахгүйн тулд солих ёстой” (I Чуулганы ажлын арга хэмжээ болон нөхөрлөлийн жилийн мэдээлэлд “Чуулганд одоо тулгарч байгаа асуудлуудыг шийдвэрлэх ёстой”) гэж онцолсон байв. Энэхүү арга хэмжээг харсны дараа шинэ итгэгчдийг усалдаг байсан дүүргийн эгчийг тохиромжтой эсэхийг хэмжих зарчмуудыг ашиглахын оронд би урьдаас түүний эсрэг байсан санаанууддаа автлаа: Энэ хүн үүргээ хааш яаш гүйцэтгэж, бас Бурханы үгээр хооллож, ундлахад анхаардаггүй байсан. Мөн, тэр махан биеэ хайрладаг болохоор шинэ итгэгчдийг услах ажилд тохирохгүй. Үүнээс чухал нь, тэр өөрийгөө зарим хэв чанартай гэж боддог тул бардамнаж, бусдыг доогуур хардаг. Сүүлд, тэр услах ажлын хэсгийг хариуцсан хүнд очиж намайг муулсан байсан. Хэрэв энэ миний ажлын шаардлага байгаагүй бол би түүнд ахин анхаарал хандуулахгүй байлаа. Үүнийг бодоод би төлөвлөгөө зохиолоо: Яагаад энэ завшааныг ашиглаад түүнийг сольж болохгүй гэж, тэгвэл би түүнийг ахин харахгүй шүү дээ? Тэр бардам биш гэж үү? Зүгээр л түүнийг өөр хүнээр орлуулаад, дараа нь хэр бардамнахыг харъя л даа!

   Эцэст нь, би түүний ажлын үр ашгийг үнэлсэнгүй, бас би чуулганы ашиг сонирхлыг ч бодсонгүй. Би зүгээр түүнийг өөр хүнээр орлуулахаар яарав. Дараа нь, би услах ажлыг гүйцэтгэх дүүрэг рүү чуулганы удирдагчийг хайхрамжгүйхэн шилжүүлэв. Миний бодлоор, энэ хүн бэрхшээлийг давж чадахаар, сайхан үг хэлж мөн хурдан ажилладаг хүн байлаа. Тэр бусад хүмүүсийг энэрдэг, мөн услах ажилд тун тохирохоор хүн байсан. Тухайн дүүргийн услах ажлыг хариуцагч болон удирдагч тэр хүнийг тохиромжгүй, харин өмнөх эгчийг маш тохиромжтой гэж бодож байсныг би мэдээгүй юм. Би энэ чуулганы удирдагчийн талаар чадлаараа магтаж, бүр тэр эмэгтэйгээс өөр сайн хүн байгаагүй гэж хүртэл хэлэв. Би тэдний зөвлөгөөг зөвшөөрөхийг хүсэхгүй байсан ч, тэр үед би энэ чуулганы удирдагчийг агуу улаан луу манаж байдаг гэсэн мэдээг хүлээн авав. Огтхон ч өөр сонголтгүйгээр, би өөрийгөө үл тоон, дуртай дургүй анхны эгчийг ахин томиллоо. Зүрх маань маш их түгшиж бас сэтгэлээр унаж, би цөхрөлөө тайлах амьсгал авах газаргүй мэт мэдэрч байлаа.

  Энэ бүхэн би нэг хүний номлолд байсан тэр хэсгийг унших тэр нэгэн өдрийг хүртэл үргэлжилсэн юм: “Удирдагчид өөрсөдтэй нь таарахгүй, тэднийг эсэргүүцдэг, өөрсдөөс нь огт өөр үзэл бодолтой ахан дүүстэйгээ хэрхэн харьцаж байгаа нь маш ноцтой асуудал бөгөөд үүнд болгоомжтой хандах хэрэгтэй. Хэрэв тэд үнэнд орохгүй бол мэдээж тухайн хүнийг ялгаж мөн ийм асуудалтай тулгарсан бол тэр хүний эсрэг тэмцэнэ. Ийм төрлийн үйлдэл нь чухамдаа Бурханыг эсэргүүцэж, урваж байдаг агуу улаан лууны уг чанарыг илчлэж буй хэрэг юм. Хэрэв удирдагч нь мөс чанар, мэдрэмжтэй, үнэнийг замнагч нэгэн байвал тэд үнэнийг эрэлхийлж, энэ бүхнийг зөвөөр шийдвэрлэнэ” (I Чуулганы ажлын арга хэмжээ болон нөхөрлөлийн жилийн мэдээлэлд “Зохих ажлаа хийдэггүй бодлогогүй удирдагчдыг ажлаас нь чөлөөлөх ёстой”). Энэ удаа, би юу ч хийж чадалгүй, харин дүүргийн усалгаанд сүүлд хүн явуулсан тухай л бодов. Тэр үед, Бурхан өөрийн ажлаа хамгаалахын тулд намайг хорт үйл хийхээс, миний төлөвлөгөө хэрэгжихээс сэргийлсэн байжээ. Гэсэн ч, миний дотор байсан сатаны уг чанар болон агуу улаан лууны хор бүрэн ил гарав. Ажлын арга хэмжээнд шинэ итгэгчдийг услахын тулд боломжтой бүхнээ хийж, тохиромжтой хүнийг илгээ гэж тодорхой бичсэн байсан. Харин хүмүүсийг аврах Бурханы яаралтай шаардлагын оронд, ажлаа зүй ёсоор хийхээ ч бодолгүй би ялгаварлаж, намайг уурлуулсан хүн рүү дайрах хүсэлдээ эрх чөлөө өгсөн байжээ. Үүнийг хийснээр би яг л агуу улаан луу гадны хүмүүсийг таягдан хаясан шиг өчүүхэн арга хэрэглээгүй гэж үү? Ингэж яаж Бурханд үйлчлэх вэ? Энэ ердөө хүмүүсийг эсэргүүцэж, тэднийг шийтгэх л байсан. Энэ бол чуулганы ажлыг тасалдуулж, алдагдуулсан явдал л байсан. Би үнэхээр Сатанаар гүн ялзарсан, агуу улаан лууны жинхэнэ биелэл болсон байж. Миний үйлдлүүд агуу улаан лууныхаас ялгарах зүйлгүй байсан. Агуу улаан луу л гадны хүмүүсийг таягдан хаяхын тулд өрөвдөлтэй хорон аргуудыг ашигладаг. Би ч мөн ажлын арга хэмжээг биелүүлэх нэрэн дор намайг уурлуулсан хүнийг өөр хүнээр орлуулсан. Агуу улаан луу итгэдэг хүмүүсээ дэмждэг ба би өөрийн сайн гэж бодсон, миний санаанд нийцдэг хүнээ дэмжсэн. Агуу улаан луу сатаны “Надад бууж өг эсвэл үх” гэдэг кодыг дагадаг. Мөн би өөрийн “эрх мэдлийг” намайг уурлуулж, миний талаар өөр үзэл бодолтой хүнээс өшөө авахын тулд ашигласан. Агуу улаан луу баримтыг мушгин гуйвуулдаг. Тэр бол шударга бус. Би миний хүсэлд нийцэхгүй хүнийг сохроор шүүж байхдаа сэтгэл хөдлөлдөө автсан байсан. Би таалагддаг хүнийхээ талаар бүр бодит байдалд байгаагүй өөр зүйлийг ярин байж тасралтгүй магтсан. … Одоо би агуу улаан лууны хор надад үндсээ гүн суулгасныг харж байна. Энэ зүйл хэдийн миний ааш занд нөлөөлөхүйц хэмжээнд хүртлээ миний амьдралын хэсэг болсон байв. Агуу улаан лууны хор намайг хор хөнөөлтэй болгож байна. Энэ миний сүнсийг бохир, өрөвдөлтэй, намайг өөрийн эрхгүй Бурханыг эсэргүүцдэг болтол минь муухай болгож байна. Хэрэв Бурханы гэгээрэл байгаагүй бол би одоог хүртэл өөрийн ялзралдаа амьдарч, өөрийн бүтэлгүй мэхээ хэрэглэсээр байх байлаа. Би мэдээжээр өөрийн мөс чанар болон мэдрэмжээ алдсанаа, үйлдэл минь Бурханы зан чанарыг зөрчиж байсныг мэдэхгүй байх байсан.

  Төгс Хүчит Бурхан, Таны илчлэлт надад миний уг чанар маш хорон, өрөвдөлтэй байгааг харуулж өгсөн. Би үнэхээр агуу улаан лууны биелэл. Миний үйлдэл агуу улаан лууныхаас ялгараад байх юмгүй. Одооноос эхлээд, би үнэнийг идэвхтэйгээр замнахыг хүсэж байна. Би өөрийн бодол, үг, үйлдлээ Бурханы үгтэй харьцуулан өөрийгөө шинжилж, дотор минь байгаа агуу улаан лууны уг чанарыг таних болно. Би түүний бодисыг тодорхой харж, үнэн голоосоо үзэн ядан, үүнээс зайлж, мөн Таны зүрхийг амраах хүн чанартай жинхэнэ хүн болох болно оо!

No comments:

Post a Comment

Тэнгэрийн хаанчлал үнэхээр газар дээр байна

Чэн Бо, Хятад Итгэгч бидний хамгийн их хүсэн хүлээдэг зүйл бол тэнгэрийн хаанчлал д орж, хүнд Эзэний хайрласан мөнхийн аз жаргалыг эдлэ...